zondag 30 september 2012

Hallo!

Hallo allemaal,

De eerste post op een spliksplinternieuwe blog. Een beetje onwennig moet ik eerlijk bekennen.
Voor wie ga ik schrijven? En wat precies? De eerste vraag is makkelijk te beantwoorden; voor mezelf omdat ik het leuk vind om te schrijven en voor iedereen die het interessant vind. Sinds gisteren ben ik trotse eigenaresse van een macbook pro, dus het excuus van een slome laptop is niet langer geldig.
De titel van mijn blog is afkomstig uit een gedichtje wat me aanspreekt. Het gaat over een thema waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben; opgroeien.

Je bent niet klein genoeg meer
om in jezelf te verdwijnen.
Zelfs achter duizenden gordijnen
zie je dat je bent. 

Ik dacht altijd dat er een moment zou komen dat je ouder wordt en 'wijs' bent, maar de laatste tijd besef ik steeds meer dat iedereen maar gewoon wat doet. En eigenlijk bevalt me dat prima.
Zo is ook mijn tweede vraag beantwoord, ik heb namelijk al meer geschreven dan dat de bedoeling was.

Tot snel!
xoxo Siets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten