maandag 1 oktober 2012

Heerlijk weekend!

Afgelopen weekend was een weekend zoals een weekend hoort te zijn. Ik heb uitgerust, maar heb ook leuke dingen gedaan. Vrijdagavond ging ik met mijn moeder winkelen in ons dorp. Het was erg gezellig en we zijn allebei goed geslaagd. Voor mij een wollen vest en een mooi t-shirtje:

Wollen vest blauw/wit, st. oliver
Shirt met uil, st oliver














Zaterdagavond had ik een filmavondje bij een vriendin met nog 2 andere vriendinnen. We keken de film ' what to expect when you're expecting'. Een ontzettend grappige film die verschillende stellen volgt tijdens hun zwangerschap. Echt een aanrader voor als je een avond flink wilt lachen! 

Zondag was een hele mooie dag; de zon scheen, de lucht was helder blauw en de vogels zongen uit volle borst. Het leek wel alsof ze zichzelf nog een keer goed wilden laten horen voordat het straks echt koud gaat worden. Ik was al vroeg wakker om naar mijn pony Laser te gaan. Hij was blij dat ik er was en begroette me met een klein briesje en tastte gelijk in mijn zakken voor een suikerklontje. Nadat ik de stal een grote schoonmaakbeurt had gegeven (en een muizenfamillie ontdekte) hebben we in het bos gereden.



Helaas komt er aan elk weekend een einde. Deze week wordt het hard werken, maar ik kijk nu al uit naar volgend weekend en alle leuke dingen die ik ga doen! Hebben jullie ook een fijn weekend gehad en genoten van het mooie weer?

Liefs Siets

7 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je leuke berichtje op mijn blog!!
    Robin Magazine is over een paar dagen te koop in een aantal webwinkels en een aantal boekwinkels. Als je over een paar dagen reserveert of koopt via ByKris.nl maak je kans op leuke prijzen!!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat filmavondje klinkt fijn! Heb je zin om elkaar te volgen? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk! Ik moest nog een beetje uitvinden hoe alles werkt, maar inmiddels volg ik je :)

      Verwijderen
  3. Leuk shirt! Ik zie dat je nog helemaal geen volgers op GFC hebt? Nou, nu dus wel, want ik wil je graag volgen (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je al te graag! leuk begin van je blog al!

    ik heb een prima weekend gehad en verheug mij op dit a.s. weekend ! carnaval heb het nog nooit meegemaakt dus ben benieuwd.

    liefs x

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen