dinsdag 9 oktober 2012

Times are changing

Vroeger vond ik het altijd heel moeilijk als dingen veranderden. Als klein kind lag ik nachten wakker, bang voor wat komen ging. Tegenwoordig voel ik dat ik juist behoefte heb aan verandering. Dingen anders doen dan anders en vooral plannen maken voor de toekomst. Een paar veranderingen de afgelopen tijd:

1. Ik draag een bril
2. Ik ben vegetariër geworden
3. Een goeie vriendin is terug van 6 maanden stage in het buitenland
4. Ik heb besloten om naar Argentinië te gaan na mijn eindexamens
5. Ik heb een piercing laten zetten (in mijn oor)
6. Ik ga samen met een vriendinnetje een trektocht te paard maken in Tjechië in de zomervakantie
7. Ik mag over 2 weken afrijden voor mijn rijbewijs!
8. Ik ben een hele dag gaan vintage shoppen in Arnhem i.p.v. in de 'normale' winkels (aanrader!)
9. Ik mag stukjes gaan schrijven voor de schoolkrant
10. Ik ga minder werken en meer naar huiswerk begeleiding (stom). 

En ik ben klaar voor meer verandering.. Vooral punt 4 houd me erg bezig de laatste tijd. Gastgezinnen zoeken, mailen met familie in Argentinië en opzoek naar werk. Spannend! Zo spannend dat ik af en toe vergeet dat ik eerst nog mijn eindexamens moet halen. Wat zijn jullie plannen voor volgend jaar? Of dingen die je graag wilt veranderen in je leven? 
Ik ben benieuwd! 
xoxo Siets 


11 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Dat vintage shoppen wil ik ook nog een keer doen!
    liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie plannen. Denk vooral altijd wat het nu eigenlijk is dat je wilt. Uitvinden wat je nu eigenlijk wilt is eigenlijk heel makkelijk. En dan ook maar om terug te komen op je eerste blog (ik heb ze voor het gemak allemaal gelezen). Niet iedereen doet maar wat. Maar wat heel moeilijk is, is om werkelijk uit te vinden wie je nu eigenlijk bent. Als je daar heel hard aan werkt, weet je het misschien nog net voor je 22e. Maar de meeste mensen komen er nooit achter. Het lijkt dus alsof iedereen 'maar wat doet' en in zekere zin is dat waar. Als je niet weet wie je bent, dan is het 'je' gedeelte in "Weten wat je wilt" niet bekend, en moet je maar wat proberen. En wijs hoef je niet te worden, zolang je weet wie je hebt. Dan:
    http://youtu.be/rp0gWPtg6Gs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! super leuke blog! we volgen je! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen!!! En je blog is erg tof.

    xx Fesi-Noir

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om te lezen. En punt 4 lijkt me echt tof.. ik hoop dat jullie een gastzin kunnen vinden daar. En hele leuke plannen. Bij mij is ook veel verandert, in een korte tijd. Maar ja, ik ben wel blij dat dingen blijven veranderen.. anders is je leven maar zo saai, vind je niet? :P

    Liefs,

    Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah te gek, dat je naar argentinië wilt/gaat! En dat je een piercing hebt, da's best stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien zijn wimperextensions ook wat voor jou?

    wimperextensions1.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love your blog! Specially the writing because they are so artistic and creative. So detailed that I really enjoyed browsing your blog. I followed you on GFC! Hoping you can come by mine too :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey ik ben ook een vegetarier! Wanna follow each other? ;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend dat je bijna gaat afrijden! :) Leuke blog heb je!

    x
    http://giientjeee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen